On-line portál pacienta


    Pro naše pacienty zavádíme ON-LINE služby pro jednodušší komunikaci s ordinací (místo telefonu a e-mailu). Pacientský on-line portál nahrazuje e-mail, který pro nedostatečné zabezpečení nebudeme nadále využívat. Tímto způsobem chceme nahradit i telefon, který je denně přetížený a měl by být vyhrazen pouze pro akutní pacienty.
    Pozorně si níže přečtěte pokyny k přihlášení. Po přihlášení do portálu pacienta je v nabídce objednání, žádost o recept a další služby usnadňující komunikaci s Vaší ordinací. Pro přihlášení je nutné mít v kartě pacienta uloženou kontaktní e-mailovou adresu.
    Pokud u nás nemáte uložený e-mail v kartě pacienta, použijte níže přístup bez přihlášení (pouze objednávky termínů).

    Přístup do portálu pacienta bez přihlášení


    Pokud u nás máte uložený e-mail v kartě pacienta, použijte níže přístup s přihlášením (všechny funkce portálu pacienta).

    Přístup do portálu pacienta s přihlášením


    • Při prvním přístupu do systému zvolíte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“, vyplníte e-mail, zadáte „Souhlas“ a „Registrovat„. Systém Vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
    • Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj e-mail a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky

    Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:

    1. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování.
    2. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře Vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš e-mail.
      • Takto zadanou objednávku si můžete smazat.
    3. Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci.
    4. Zaslání zprávy a dotazů (místo e-mailové zprávy) – můžete komunikovat s lékařem i sestrou:
      • např. dotaz týkající se Vašich akutních obtíží,
      • nebo informace o probíhající léčbě,
      • např. omluva z plánované návštěvy,
      • nebo třeba žádost o výpis ze zdravotní dokumentace.
    5. Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument ve formátu pdf nebo obrázek (např. zprávu z vyšetření u specialisty apod.).
    6. Lékař může rychlou a krátkou informaci zaslat Vám.
    7. Uvidíte přehled termínů provedených očkování a preventivních prohlídek, případně termínů pro příští návštěvu.
    8. Můžete sledovat způsob vyřízení svých požadavků, o vyřízení jste informován(a) e-mailem.